Tinder-huijarin uhrista Instagram-vaikuttajaksi – näin Pernilla Sjöholm aikoo päästä jättiveloistaan

Anyfin AB24. maaliskuuta 2022

Tinder-huijarin uhri Pernilla Sjöholm velkaantui pahasti romanssinsa takia. Suositun Netflix-dokumentin ansiosta hän on kerännyt satoja tuhansia Instagram-seuraajia. Kun ruotsalainen fintech-yhtiö Anyfin otti häneen yhteyttä, hän päätti tehdä ensimmäisen kaupallisen yhteistyönsä.

Ruotsalainen Pernilla Sjöholm on yksi Tinder-huijari Simon Levievin uhreista. Tuoreessa Netflix-dokumentissa hän kertoo, kuinka varakkaalta unelmien prinssiltä vaikuttanut Simon tarjosi tyttöystävälleen matkoja, hienoja ravintolaillallisia ja luksushotelleja. Vuoden suhteen jälkeen Pernilla kuitenkin tajusi velkaantuneensa Simonin takia yli 500 000 kruunua eli yli 47 000 euroa. Mies ei lupauksistaan huolimatta maksanut Pernillan ottamia korkeakorkoisia lainoja.

Olen edelleen velkaantunut. Jouduin muuttamaan äitini luo, myymään omaisuuttani jota en olisi halunnut myydä ja tekemään todella, todella kovasti töitä. kuvaa Pernilla yhteistyöjulkaisussaan.

Pernilla ei ollut ainoa Tinder-huijarin uhri. Hayut on saanut Suomessa tuomion törkeistä petoksista, joiden kohteena oli kolme suomalaisnaista.

Netflix-dokumentin ansiosta Pernilla on kuitenkin myös kerännyt valtavan kansainvälisen Instagram-yleisön, yli 300 000 seuraajaa. Nyt hän on aloittanut ensimmäisen kaupallisen yhteistyönsä fintech-yhtiö Anyfinin kanssa. Pernillan taustan takia on luontevaa, että kumppaniksi valikoitui yritys, joka auttaa palveluillaan asiakkaitaan ottamaan oman talouden haltuun ja pyrkii vähentämään stigmaa talousvaikeuksien ympäriltä.

Olen ylpeä siitä mitä olen saavuttanut ja voin sanoa, että olen viimein oikealla polulla raha-asioideni kanssa, Pernilla sanoo yhteistyöjulkaisussaan.

Myös Suomessa toimiva Anyfin tarjoaa esimerkiksi maksutonta Budget Bootcamp -palvelua, joka käsittelee taloudenhallintaa ja raha-asioihin suhtautumista erilaisten tehtävien ja vinkkien avulla. Suomessa Anyfinin käytetyin palvelu on Jälleenrahoituspalvelu, jonka avulla asiakas voi madaltaa jo olemassa olevien kulutusluottojen kokonaiskustannuksia.

Suomessa Anyfin tekee yhteistyötä useiden Instagram-vaikuttajien kanssa, joista tunnetuimpiin kuuluu esimerkiksi Mimmit sijoittaa -media.

Etsimme jatkuvasti ajankohtaisia ja uskottavia some-profiileja herättämään keskustelua oman talouden hallinnasta sekä hälventämään raha-asioihin ja etenkin velkoihin liittyvää häpeilyä. Pernilla on tästä loistava esimerkki ja olemme ylpeitä siitä, että olemme hänen ensimmäinen yhteistyöyrityksensä. sanoo Anyfinin pr- ja markkinointivastaava Johanna Eklund.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt

Katri Kaleva

katri.kaleva@anyfin.com

Maa

Suomi

Anyfin AB filial i Finland, Bulevardi 21, 00120 Helsinki. Org. nummer: 3011348-7 © 2024 Anyfin AB filial i Finland on kulutusluottolaitos, joka toimii Finanssivalvonnan alaisena. Kaikki oikeudet pidätetään.

Laskuesimerkki

Jos 1500€ arvoinen laina siirretään Anyfinille, tulee säästöksi 191€ seuraavan esimerkin mukaan: Jos alkuperäinen nimelliskorko 18,9% laskee 14,44%:in, on uusi kuukausimaksu 54 kuukauden laina-ajalle 38€, jolloin todellinen vuosikorko on 15,44%. Lainan kokonaissumma on tällöin 2048€. Anyfin tarjoaa aina yksilöllisiä korkoja. Anyfin ei koskaan anna tarjousta jos he eivät voi madaltaa luoton todellista vuosikorkoa. Anyfin ei nosta nykyisen luoton kokonaiskustannuksia pidentämällä takaisinmaksuaikaa.

Myöntämiemme jälleenrahoitusluottojen summa on 10-30 000€ asiakasta kohden ja laina-aika voi olla 2-120 kuukautta, riippuen asiakkaan nykyisestä laina-ajasta. Luoton nimelliskorko on 6.48%-19.0%, todellinen vuosikorko on 6.68%-20.75% ja kuukausikulu 0€