Anyfinin uusi palvelu mahdollistaa sujuvan lainaseurannan sekä tarjoaa kattavasti tietoa lainojen yksityiskohdista.

Anyfin AB22. elokuuta 2023

Ainutlaatuinen lainakatsaus antaa kuluttajille kokonaisvaltaisen kuvan omasta lainatilanteesta sekä tarjoaa kattavasti ja nopeasti tietoa lainojen yksityiskohdista. Lainojen siirrolle ei ole tarvetta.

Tukholma, 22. elokuuta 2023 – Nykyinen makrotaloudellinen tilanne korkeiden elinkustannusten sekä nousevien korkojen myötä rasittaa edelleen ihmisten lompakoita. Tämän vuoksi kattava ymmärrys omasta henkilökohtaisesta taloudesta on entistä tärkeämpää. Taloudenhallintatyökalujen markkinasta löytyy vaihtoehtoja, mutta silti on pula ratkaisuista, jotka samanaikaisesti tarjoaisivat käyttäjille kokonaisvaltaisen näkemyksen omasta taloustilanteesta sekä etenkin yksityiskohtaista tietoa veloista. Ruotsalainen fintech-yritys Anyfin, joka auttaa kuluttajia hallitsemaan lainoja tehokkaasti ja vähentämään kalliiden luottojen kuluja, vastaa nyt tähän kysyntään.

Anyfin tuo markkinoille ainutlaatuisen lainakatsauksen, jonka avulla käyttäjät saavat hetkessä kokonaisvaltaisen kuvan omasta lainatilanteestaan. Tämä toiminnallisuus on ensimmäinen laatuaan Suomessa ja se tarjoaa dynaamisen yleiskuvan lainan määrästä ilman, että lainoja tarvitsee siirtää. Lainakatsaus antaa yksinkertaisen mutta kattavan kuvan kaikista nykyisistä lainoista ja luotoista Anyfinin sovelluksessa hakemalla tiedot automaattisesti yhdistetystä pankkitilistä. Käyttäjät näkevät helposti koosteen lainan jäljellä olevasta määrästä ja kuukausieristä. Toiminnallisuus tarjoaa myös kattavasti tietoa lainojen yksityiskohdista eritellen kuukausierien korot, lisäkustannukset sekä todellisen lainan lyhennyksen.

Anyfinin toimitusjohtaja ja perustajajäsen Mikael Hussain kertoo: ‘’Me ymmärrämme, millaisia haasteita ja epävarmuuksia lainansaajat kohtaavat: korkeita korkoja, piilokuluja, lähestyviä eräpäiviä ja puutteellista talousosaamista. Lainakatsauksen avulla me tarjoamme laajan työkalupakin, jonka avulla käyttäjät pääsevät seuraamaan kaikkia lainojaan yhdestä paikasta sekä parantamaan ymmärrystä niistä. Jakamalla tätä arvokasta tietoa käyttäjillemme, me annamme heille mahdollisuuden tehdä tietoisempia taloudellisia päätöksiä ja tarjoamme eväät kohti terveempää taloudellista tulevaisuutta. Meidän missiomme on tehdä rahoitusalasta reilumpaa ja läpinäkyvämpää – me olemme ylpeitä ottaessamme merkittävän askeleen kohti tämän vision toteutumista.’’

Lainakatsauksen toiminnallisuus on nyt saatavilla Anyfinin sovelluksessa "Lainat" -osiossa ja se on käyttäjille ilmainen. Toiminnallisuutta päivitetään ja kehitetään jatkuvasti käyttäjäkokemuksen parantamiseksi.

Lisätietoa saat osoitteesta anyfin.com/fi_FI/services/my-loans.

Lisätietoa Anyfinistä

Anyfin on ruotsalainen fintech-yritys, jonka missiona on edistää ihmisten taloudellista hyvinvointia. Kasvuyritys tarjoaa sovelluksen henkilökohtaisten lainojen hallinnointiin sekä kattauksen helppokäyttöisiä toiminnallisuuksia: jälleenrahoituspalvelun, joka auttaa käyttäjiä madaltamaan luottojen korkoja, sekä lainakatsauksen, joka antaa takaisinmaksusuunnitelman lisäksi selkeän kuvan lainoista. Anyfinin perustajajäsenillä Mikael Hussainilla (toimitusjohtaja), Sven Perkmannilla (perustaja ja hallituksen puheenjohtaja) ja Filip Polhemilla (COO) on yhteensä yli kahden vuosikymmenen kokemus teknologiajättiläisistä, kuten Klarna, Spotify ja iZettle. Anyfin toimii tällä hetkellä Ruotsissa, Suomessa, Saksassa sekä Norjassa.

Katharina Hardt
press@anyfin.com

Maa

Suomi

Anyfin AB filial i Finland, Bulevardi 21, 00120 Helsinki. Org. nummer: 3011348-7 © 2024 Anyfin AB filial i Finland on kulutusluottolaitos, joka toimii Finanssivalvonnan alaisena. Kaikki oikeudet pidätetään.

Laskuesimerkki

2000€ suuruinen jälleenrahoituslaina, jonka todellinen vuosikorko on 15,34%, takaisinmaksuaika 44 kuukautta, muut kulut 0€, ja maksuerien määrä 44, johtaa 58,73€ kuukausimaksuun. Lainan kokonaiskustannus on 2584€.

Myöntämiemme jälleenrahoitusluottojen summa on 10-30 000€ asiakasta kohden ja laina-aika voi olla 2-120 kuukautta, riippuen asiakkaan nykyisestä laina-ajasta. Luoton nimelliskorko on 6.48%-19.0%, todellinen vuosikorko on 6.68%-20.75% ja kuukausikulu 0€